Za vršioca dužnosti izvršnog direktora novoosnovanog kolašinskog preduzeća Parking servis predložen je Nikola Krneta, koji je do sada bio samostalni savjetnik za informatiku i informacione tehnologije u Opštini.

O njegovom imenovanju odbornici će raspravljati na sjednici Skupštine opštine (SO), koja je zakazana za srijedu.

Krneta je, kako piše u njegovoj biografiji, diplomirani inženjer računarstva i dugogodišnji stručnjak iz oblasti informacionih tehnologija. Diplomirao je na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta Crne Gore u Podgorici 2013. godine, na smjeru primijenjeno računarstvo.

Krneta bi trebalo da obavlja funkciju vršioca dužnosti izvršnog direktora Parking servisa do imenovanja direktora u skladu sa zakonom, a najduže šest mjeseci. Njegovim imenovanjem, kako je obrazloženo, ispunili bi se zakonski uslovi za registraciju i početak rada novog opštinskog preduzeća, koje će biti zaduženo za organizaciju i upravljanje javnim parkiralištima na teritoriji opštine Kolašin.

Uprkos tome što je osnovano preduzeće koje će, najvjerovatnije, u srijedu dobiti i v. d. izvršnog direktora, vlast još nije donijela Elaborat o parking zonama, dozvoljenom vremenu parkiranja, kategorijama motornih vozila koja se mogu parkirati, kao i o dinamici i visini naknade za korišćenje javnih parkirališta na području opštine.

Predlog tog dokumenta povučen je iz skupštinske procedure zbog brojnih tehničkih nepreciznosti i neusklađenosti sa saobraćajnim planom grada. Kada će ponovo biti na dnevnom redu lokalnog parlamenta, odnosno kada će obrađivač otkloniti manjkavosti, nije poznato.

U Kolašinu do sada nije postojao sistemski režim parkiranja, pa su nepropisno parkirana vozila bila česta pojava, kako na lokalnim ulicama, tako i na zelenim površinama.

Iz opozicionog odborničkog kluba DPS-SD-građani, krajem septembra kritikovali su vlast u Kolašinu zbog, kako navode, partijskog i porodičnog zapošljavanja koje se nastavlja i kroz osnivanje preduzeća “Parking servis”.

Tvrde da osnivanju preduzeća nije prethodila ekonomska analiza o isplativosti i da je moglo biti osnovano kao dio postojećeg Komunalnog preduzeća, čime bi se izbjegli dodatni troškovi za novu administraciju.

Iz opozicije podsjećaju da je planirano skoro 300 parking mjesta u najskupljoj, crvenoj zoni, što će dodatno opteretiti građane. Pitali su i da li je Parking servis bilo moguće osnovati kao organizacionu jedinicu Komunalnog preduzeća.

Na taj način bi se, objašnjavaju iz opozicije, izbjegli dodatni troškovi zapošljavanja direktora, sekretarice, administracije, računovodstva i postojeća administrativna infrastruktura Komunalnog preduzeća služila bi kao podrška Parking servisu.

Izvor: Vijesti